Ką headhunteriai tikisi sužinoti apie jus pokalbio dėl darbo metu?

Interviu metu headhunteriai tikisi sužinoti keletą esminių bruožų apie kandidatą, kuriuos labiausiai vertina darbdaviai. 

Ekspertinės sritys

Dažnai skirtingų kandidatų gyvenimo aprašymuose nurodyti pozicijų pavadinimai skamba panašiai. Kaip išsiskirti? Pradėkite nuo savo paskutinių pareigų atsakomybių ir sudėkite jas pagal prioritetus. Didžiausią vertę darbdaviui kuriančias sritis nurodykite pirmiausia. Išskirkite projektus ir pasiekimus, kur pasiekėte reikšmingiausių rezultatų. Tai ir bus jūsų ekspertinės sritys. Venkite sauso sugebėjimų ir kompetencijų sąrašo vardinimo. Koncentruokitės į pasiektus rezultatus.

Sėkmės istorijos

Visiems patinka klausytis istorijų, ypač tokių, kurias headhunteris gali papasakoti darbuotojo ieškančiam darbdaviui. Prisiminkite, kokie jums buvo keliami uždaviniai ir kaip sėkmingai juos įvykdėte. Gerai papasakota istorija padės jums išsiskirti ir argumentuotai parodyti, kokią vertę jūs kūrėte ir galite sukurti ateityje.

Rekomendacijos

Rekomendacijos iš darbdavio ar kolegų yra vertingesnės nei pastangos save pagirti. Vienas iš būdų – rinkti rekomendacijas LinkedIn portale. Kolegų, klientų, vadovų paprašykite parašyti jums rekomendacijas iškart po įvykdyto projekto, kuriame jūsų indėlis ženklus. Jūsų indėlis bus labiausiai vertinamas, kai projekto užsakovai džiaugsis pasiektais rezultatais. Lietuvoje rašytinės rekomendacijos „negalioja“, nes visdar dažni atvejai, kai išeinantis darbuotojas pats sau rašo rekomendaciją, o vadovas ją pasirašo.

Nuoseklumas

Informacija apie jus visuose kanaluose turėtų būti kiek įmanoma nuoseklesnė. Jūsų gyvenimo aprašymas, motyvacinis laiškas, LinkedIn profilis, pokalbiai dėl darbo – visa ši informacija turėtų sudaryti vientisą vaizdą apie jus. Žinokite, kas jūs esate, ką jūs siūlote ir ko siekiate. LinkedIn profilyje personalo paieškos specialistai ieškos potencialių kandidatų, o Facebook portale ieškos netinkamos informacijos, pagal kurią atmes netinkamus kandidatus. Verta peržiūrėti savo Facebook profilį ir išsitrinti tai, kas galėtų kenkti potencialaus darbdavio reputacijai. [Forbes]

Kultūrinis atitikimas

Šis terminas tapo magišku jau senokai. Kultūrinis atitikimas – tai daugiau nei nurodyta darbo skelbimo reikalavimuose kandidatui. Tai tinkamumas dirbti atitinkamo dydžio organizacijoje su specifine verslo kultūra, kuri priklauso nuo teikiamų paslaugų, organizacijos dydžio, darbuotojų išsilavinimo, vadovų ir begalės kitų kintamųjų. Esant kultūriniam atitikimui tarp darbdavio ir darbuotojo, tikėtina, kad darbuotojas ilgiau liks dirbti organizacijoje. Taip pat bus laimingesnis tiek jis, tiek kolegos, dirbantys kartu. [Workitdaily]

Geri klausimai

Pokalbių dėl darbo metu headhunteriai iš jūsų tikisi sulaukti gerų klausimų. Domėjimasis ir klausimai rodo, kad jūs aktyviai ieškote atitikimo tarp savęs ir darbdavio. [Good]

Pasiruošimas

Prieš siųsdami gyvenimo aprašymą, pasidomėkite įmone, į kurią aplikuojate. Dažnai pasitaiko, kad uždavus klausimą, ką žinote apie kompaniją, sulaukiama atsakymo: “neturėjau laiko pasidomėti”.  Šis ir panašūs atsakymai nesustiprins jūsų pozicijų. Žinokite bent keletą argumentų, kodėl jums šis darbdavys atrodo išskirtinis ir geresnis nei  kitos panašios įmonės. [Resumeedge]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.